Overslaan en naar de inhoud gaan

WSW en Edelman gaan PR voor Unilever doen

Het wordt langzaam duidelijk dat Unilever veranderingen aanbrengt in haar PR-activiteiten. Onlangs maakten PR-bureaus Edelman en Weber…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Voor Edelman levert dit waarschijnlijk zo’n 1 miljoen dollar op. Het bureau gaat o.a. werken voor de personal-care groep van Unilever en zal in augustus Axe deodorant body spray in Noord-Amerika introduceren. Edelman gaat zich daarnaast ook bezighouden met Unilevers Finesse haarproducten. WSW zal zich richten op zes merken van Unilever op het gebied van personal care en voedsel.

related partner content for mobile comes here

Bron: PR Week US

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in