Overslaan en naar de inhoud gaan

Bookmark wordt onderdeel van DraftWorldwide

DraftWorldwide heeft in Nederland haar dienstverlening uitgebreid met interactieve marketingactiviteiten, door het in Naarden gevestigde…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Voorlopig wordt de merknaam Bookmark gehandhaafd. Wel zal de Bookmark huisstijl worden omgezet naar die van DraftWorldwide en zal de aanduiding ‘a DraftWorldwide Company’ worden toegevoegd aan het interactieve bureau dat onlangs haar vijfjarig lustrum vierde.

related partner content for mobile comes here

Sedert begin 2001 werkt Bookmark samen met het in Amsterdam gevestigde actiemarketingbureau DraftWorldwide op klanten als Citroën, Postbank, Staatsloterij en Grolsch. Vanwege de van oorsprong sterke direct marketing focus van DraftWorldwide (DraftWorldwide behoort tot de grootste DM bureaus in de VS) is er sprake van een ‘fit’ van Bookmark binnen het netwerk. Internationaal bestaat DraftWorldwide inmiddels uit 61 bureaus in 27 landen, waarvan 19 in Europa.

De gecombineerde activiteiten die onder DraftWorldwide Nederland zullen vallen, worden aangestuurd door Ernst-Jan Smids, de huidige algemeen directeur van DrafWorldwide. De dagelijkse leiding van Bookmark blijft in handen van haar managing director Brian Hirman.

‘We hebben elkaar leren kennen via een gezamenlijke klant, de Staatsloterij. Het is in de praktijk gebleken dat de activiteiten van DraftWorldwide en Bookmark dermate complementair aan elkaar zijn, zodat het formaliseren van de samenwerking eigenlijk niet uit kon blijven’, aldus Ernst-Jan Smids.

Brian Hirman: ‘Het feit dat we eerst anderhalf jaar in de praktijk aan elkaar hebben kunnen snuffelen alvorens we de definitieve stap namen om met elkaar te trouwen, geeft vertrouwen voor de toekomst. We hebben door werkelijk met elkaar in de modder te staan en samen op klanten te werken elkaar echt leren kennen. Duidelijk is dat DraftWorldwide en Bookmark van hetzelfde hout zijn gesneden en dezelfde no-nonsense en resultaatgerichte cultuur kennen.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in