Overslaan en naar de inhoud gaan

Yacht komt met positioneringscampagne

Nieuwe pay-off: ‘Number one in connecting professionals’
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met de lancering van een nieuwe merkcampagne met het thema ‘Welkom in ons netwerk’ wil Yacht zich opnieuw introduceren bij professionals en organisaties die actief zijn in onder andere IT, finance en engineering. &;Met Welkom in ons netwerk profileert Yacht zich als dé verbindende kracht tussen de meest toonaangevende opdrachtgevers en beste professionals&; aldus reclamebureau Saatchi, dat tekende voor de nieuwe campagne.

Daarnaast faciliteert Yacht contact tussen professionals onderling door middel van het organiseren van tribes en seminars. De verbindende kracht van Yacht moet worden benadrukt in de nieuwe pay-off: ‘Number one in connecting professionals’. In slechts één handdruk hebben professionals toegang tot een netwerk met de beste banen bij de meest toonaangevende opdrachtgevers. Naast tv zet Yacht print, out of home en online advertenties in.

related partner content for mobile comes here

 

 

 

Advertentie

Reacties:

Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid wordenLog In

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in