Overslaan en naar de inhoud gaan

Deze tampons zijn designfähig

En je kunt er een abonnement op nemen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

, een Amerikaanse bedrijf, heeft de taak op zich genomen om zowel het packaging design van tampons te verbeteren als beter te informeren over vrouwelijke hygiëne.

related partner content for mobile comes here

De oprichters willen naar eigen zeggen de feminiene hygiëne-industrie moderniseren met nieuwe kennis en een tamponabonnementenservice.

Het abonnement bestaat uit een witte doos met daarin 18 mooi verpakte tampons in verschillende gekleurde verpakkingen voor lichte, gewone en zware ongesteldheid.

Selling point

Iedere doos kan worden gepersonaliseerd en dat is volgens al een selling point op zich.

Klanten kunnen ook kiezen hoe vaak ze zo&;n doos willen ontvangen.

Lola heeft ook de taak op zich genomen om meer bewustzijn te creëren over het gebruikte materiaal. Het bedrijf wil transparant zijn over welke materialen het gebruikt.

De tampon is volgens de oprichters 100 procent natuurlijk en gemaakt van katoen.

Het past volgens in de trend van vrouwen die natuurlijkere producten willen hebben, en de groeiende zorg over chemicaliën in producten en voedsel.

Als consument wil je weten wat je in je lichaam stopt, aldus Lola. 

Een doos met 18 stuks zal rond de tien dollar gaan kosten.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in