Overslaan en naar de inhoud gaan

Wolters Kluwer stelt Annemarije Pikaar aan voor wereldwijde communicatie en mediarelaties

Ervaren woordvoerster gaat nationale en internationale pers bedienen
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

 

related partner content for mobile comes here

Annemarije Pikaar is aangetreden bij Wolters Kluwer en wordt daar verantwoordelijk voor de wereldwijde ontwikkeling en uitrol van corporate media relaties, thought leadership en PR strategie. Pikaar is woordvoerder voor zowel de internationale als Nederlandse pers inzake de onderwerpen die met de corporate reputatie te maken hebben, zoals de kwartaalcijfers, corporate strategy en ontwikkelingen op bestuursniveau.

Annemarije Pikaar was ruim zes jaar de maneger mediarelaties voor Coca-Cola Nederland . Daarvoor heeft ze zeven jaar bij Philips als woordvoerder gewerkt, zowel op het wereldwijde hoofdkantoor als in de Nederlandse verkooporganisatie. 

 

Profileren

 

Naast Pikaar is ook Adriana Lerman-Launay in dienst getreden van Wolters Kluwer. Zij vervult de nieuwe rol van Global Brand Director, verantwoordelijk voor de verdere invoering van het merkbeleid van Wolters Kluwer. 

 

Met het in dienst nemen van beiden wil 

Wolters Kluwer zich duidelijker positioneren en profileren als leverancier van online, software en digitale informatieoplossingen voor professionals.

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in