Overslaan en naar de inhoud gaan

Wii wint bij Buzz Awards 2007

Nintendo Wii is verkozen tot meest 'buzzable' consumentenproduct van 2007. Bij de uitreiking van de Buzz Awards liet de gameconsole dinsdag…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Voor de prijs hebben consumenten de afgelopen maanden meer dan driehonderd producten genomineerd. Een jury bestaande uit Makkie Mulder (Delicious), trendwatcher Erwin van Lun, Corrie Gerritsma (Bright) en Willem Sodderland van het organiserende word-of-mouthbureau Buzzer bracht die lijst terug tot 25 producten. Duizenden consumenten kozen vervolgens de Wii als winnaar.
Op categorie-niveau waren er acht winnaars: 'Alles is liefde', de Dove-campagne voor echte schoonheid, La Place, Youp, Nespresso, Hyves, de Philips Wakeup Light en uiteraard eindwinnaar Wii.

related partner content for mobile comes here

Uit een enquête onder de stemmende consumenten blijkt dat persoonlijke meningen van gebruikers in sterkste mate het beeld bepalen: 65 procent. 'Overtuigende reclame' (35 procent) scoort volgens het onderzoek lager dan recensies (zowel van professionals als consumenten) en eigen ervaringen (allen circa 48 procent).

Zie ook het verslag op .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in