Overslaan en naar de inhoud gaan

Reclameblok irriteert het meest

Slechts 10 procent van de Nederlanders vindt het vreselijk om tijdens het televisiekijken gestoord te worden. Nederlanders ergeren zich het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat blijkt uit onderzoek van KPN onder 20.000 Nederlanders. Vier op de tien Nederlanders vindt reclame de meest irritante onderbreking. Irritatie nummer twee is volgens een kwart van de respondenten iemand die opbelt om iets te verkopen. De top drie wordt gecompleteerd met het onderbreken van een film door een ander programma.

related partner content for mobile comes here

Het favoriete programma van de Nederlandse televisiekijker is het nieuws. Zowel bij mannen als vrouwen staat het nieuws op nummer één. Dit programma wordt gevolgd door actualiteiten. Vrouwen kijken daarnaast graag naar detectives, mannen naar documentaires en sport. Jongeren tot 25 jaar stemmen het liefst af op komedies.

Marktonderzoekbureau Blauw Research voerde het onderzoek uit om te bekijken hoe KPN Interactieve TV optimaal kan inzetten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in