Reclameblok irriteert het meest
Dat blijkt uit onderzoek van KPN onder 20.000 Nederlanders. Vier op de tien Nederlanders vindt reclame de meest irritante onderbreking. Irritatie nummer twee is volgens een kwart van de respondenten iemand die opbelt om iets te verkopen. De top drie wordt gecompleteerd met het onderbreken van een film door een ander programma.
Het favoriete programma van de Nederlandse televisiekijker is het nieuws. Zowel bij mannen als vrouwen staat het nieuws op nummer één. Dit programma wordt gevolgd door actualiteiten. Vrouwen kijken daarnaast graag naar detectives, mannen naar documentaires en sport. Jongeren tot 25 jaar stemmen het liefst af op komedies.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaMarktonderzoekbureau Blauw Research voerde het onderzoek uit om te bekijken hoe KPN Interactieve TV optimaal kan inzetten.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid