Kwart van de Nederlanders gebruikt seksspeeltjes


Research International vroeg aan 200 Nederlanders of zij producten gebruiken die het bedplezier vergroten en in hoeverre ze overwegen om deze producten bij de drogist of de elektronicawinkel aan te schaffen.
Het blijkt dat bijna een kwart van de Nederlanders producten gebruikt die het bedplezier vergroten. Mannen en vrouwen geven even vaak aan dat ze deze producten gebruiken. Dat deze markt nog veel meer potentie heeft, blijkt uit het aantal Nederlanders dat overweegt om deze producten via het internet te kopen. Dat is maar liefst 47 procent, dus bijna de helft van de Nederlandse bevolking.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSToch blijft de aanschaf van deze producten in de winkel voor de Nederlanders lastig. 47 procent overweegt dus om op internet te kopen. Slechts 25 procent overweegt om deze producten bij de drogist aan te schaffen en 7 procent bij de elektronicawinkel. De Bijenkorf is in dit rijtje niet meegenomen, maar zal naar verwachting ook niet hoog gescoord hebben.
<#FONT SIZE=1>Klik op grafiek voor grotere afbeelding<#/FONT>
n=203
*Lightspeed Research in opdracht van Research International
Het onderzoek staat in het januarinummer van het Tijdschrift voor Marketing, dat vrijdag verschijnt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid