Overslaan en naar de inhoud gaan

Oplagegroei Telegraaf op zondag, FD en NRC Next

De Telegraaf op zondag, Het Financieele Dagblad (FD) en NRC Next zijn de enige groeiers in de totaal betaalde kernoplage bij de landelijke…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat blijkt uit de vandaag gepubliceerde cijfers van Hoi, Instituut voor Media Auditing. In vergelijking met het derde kwartaal van 2006 ging de oplage van De Telegraaf op zondag van 642.956 naar 645.447 exemplaren, die van het FD ging van 52.787 naar 56.084 exemplaren. NRC Next had een flinke groei: van 43.416 naar 58.785.

related partner content for mobile comes here

Trouw, dat de afgelopen periode ook een oplagegroei had, zag de oplage nu licht dalen: 91.501 naar 90.973. De andere landelijke dagbladen zetten de traditie van dalende oplages voort. Vooral het AD verliest terrein: van 460.429 naar 423.733 stuks. De Telegraaf gaat van 667.204 naar 661.427, de Volkskrant van 245.739 naar 236.051, NRC Handelsblad van 209.068 naar 200.952.
Bij de gratis dagbladen had Metro weer een flinke oplagegroei: van 431.134 naar 478.994. De Pers is het tweede gratis dagblad met een oplage van 464.580. Spits gaat van 352.532 naar 359.818 en Dag heeft een oplage van 341.142.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in