Overslaan en naar de inhoud gaan

Philips wom't zijn sapcentrifuge op Volgens Mama

Philips is bezig met Word of Mouth-marketing op het Volgens Mama-platform van Zwitsal, zo lijkt het: De fabrikant liet namelijk zijn…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Philips is bezig met Word of Mouth-marketing op het van Zwitsal, zo lijkt het: De fabrikant liet namelijk zijn sapcentrifuge testen door het 'Volgens Mama testpanel' (geïnteresseerde moeders die zich hebben geregistreerd, kunnen zich hiervoor opgeven).

related partner content for mobile comes here

Volgens Mama is een community voor moeders, ontwikkeld door Zwitsal. Ze kunnen elkaar vragen stellen en ervaringen uitwisselen. Het platform telt inmiddels meer dan 83000 geregistreerde mama's.

De resultaten waren zeer positief, zo lees ik op de site: 90 procent vind de sapjes uit de pers lekkerder dan normale sapjes, en 90 procent is ook meer fruit gaan eten sinds ze de Philips Juicer testen. En het belangrijkste cijfer: maar liefst 100 procent zou het product aanbevelen bij een vriendin...

Kennelijk is de WOM-actie Philips goed bevallen, want zojuist kreeg ik een e-mail met daarin een flinke aanbieding: de sapcentrifuge wordt met 50 euro korting aan Volgens Mama-abonnees aangeboden.

De word-of-mouthactie had mij in eerste instantie niet bereikt, want zo actief ben ik niet op het platform, dus slim van Philips om er nog een actie tegen aan te gooien. Want ik was namelijk op zoek naar zo'n sapcentrifuge (toeval?)...

Maar... koop ik nu een product vanwege de korting, of omdat de reacties op het platform overwegend positief zijn?
Vanwege beide, denk ik, al denk ik dat de korting wel de doorslag gaf. En ik was daarnaast verrast door de relevantie van de aanbieding.

Ik ben benieuwd naar de uiteindelijke resultaten van deze WOM-actie en zal dus een rondje bellen om te kijken of men de cijfers wil delen!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in