Overslaan en naar de inhoud gaan

'Schaatssponsor kan profiteren van vrouwelijke interesse'

Anders dan alle andere grote sporten trekt het schaatsen op de Nederlandse televisie een groot aantal vrouwelijke kijkers, vooral in een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat komt naar voren uit onderzoek van Sport+Markt. Nederlandse sportfans weten zich ook duidelijk te onderscheiden op het gebied van geslacht, leeftijdscategorieën én op het gebied van interesses in specifieke branches.
’Nederland als Mekka voor schaatsen zorgt ervoor dat sponsors ongelooflijk grote groepen fans kunnen bereiken met een zeer interessante demografie’, concludeert Sport+Markt.

related partner content for mobile comes here

20 procent van de Nederlanders noemt schaatsen als hun meest favoriete sport op televisie, waarmee schaatsen de derde plaats inneemt. Dit representeert 2,28 miljoen Nederlanders. Daarvan is 62 procent vrouw en tweederde hiervan valt in de leeftijdscategorie 40 tot 69 jaar.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in