Overslaan en naar de inhoud gaan

Vivenda gaat samen met Zuka

Mediabedrijf Vivenda gaat samen met zijn branchegenoot Zuka. Daarvoor is een intentieverklaring getekend.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

heeft een website waarop woningen worden aangeboden. Het wil de grootste makelaarsorganisatie van Nederland worden. Vivenda levert communicatieproducten voor de onroerendgoedsector.

related partner content for mobile comes here

Zuka-topman Ron van Veldhoven wordt de nieuwe bestuursvoorzitter van . Zodra de samenvoeging van de bedrijven een feit is, legt de huidige topman Andre Mirck zijn functie neer. Naar verwachting wordt de transactie binnen twee maanden afgerond.

Van Veldhoven zegt het merk Vivenda en de beursnotering van het bedrijf zeker niet zullen verdwijnen. 'Zuka wordt een label van Vivenda. We willen Vivenda nieuw leven inblazen en zien grote mogelijkheden om door te groeien.'

Vivenda maakte verder bekend dat een juridisch geschil met de curator van het failliete bedrijf Publishing Partners Nederland is geschikt. Vivenda betaalt de curator 100.000 euro. Verder doet Vivenda 49.900 van zijn eigen aandelen en een belang in het bedrijf Newconomy Ventures over aan de curator.

Bron: ANP.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in