Van Gogh Museum beantwoordt 125 vragen in 125 dagen


Hoe zet je het Van Gogh Museum neer als de autoriteit op het gebied van Vincent van Gogh? Dat was de vraag die Bureau Petrik Sweezie beantwoordde met de campagne '125 vragen in 125 dagen' ter gelegenheid van het 125e sterftejaar van de kunstenaar.
In een film van 90 seconden brengt een 3D artiest zijn doeken tot leven en mogen geinteresseerden het museum bestoken met vragen. De antwoorden worden de komende maanden via verschillende media gedeeld met het publiek.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSPetrik Sweezie kwam in december met de eerste campagne voor het museum.
125 questions for the Van Gogh Museum
Credits
Bureau: Petrik Sweezie
Creatie: Emiel van Beek, Cees Dingler
3D artist: Maciek Janicki
Geluid/muziek: Ramon Tiernagan.
Account: Anne van Haeften.
Verantwoordelijk bij klant: Milou Halbesma, Sinja Bloeme, Caroline Vos.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid