Overslaan en naar de inhoud gaan

Tom Rogers van TiVo bij Zeitgeist

Wat een product. Wat een spreker. Tom Rogers, ceo van TiVo stal werkelijk de show. Tom spoelde zichzelf n.l. door met z'n TiVo en zei: this…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Wat een product. Wat een spreker. Tom Rogers, ceo van stal werkelijk de show. Tom spoelde zichzelf n.l. door met z'n TiVo en zei: this will happen with your tv commercial ladies and Gents. De zaal schaterlachte! Verder liet hij een tv fragment zien, waarbij Colin Powell aan Larry King vertelde waarom hij zo'n fan van de TiVo is. Now that's great buzz marketing zei Tom lachend.

related partner content for mobile comes here

Verder vertelde hij dat internet een actief medium is, de gebruiker leunt voorover. Tv is een passief medium, waarbij de kijker als een couchpotato op de bank hangt. Maar met TiVo wordt de tv kijker ook actief, en TiVo kan iedere click of actie meten.

Tom sloot af met zijn 10 geboden van interactive advertising. Wederom een optreden om van te smullen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in