TNS NIPO wint AMMA voor Mobile 360 onderzoek


TNS NIPO won de prestigieuze prijs voor haar Mobile 360 onderzoek - 360° view on mobile consumer behaviour.
Eind december heeft dit onderzoek ook aandacht gekregen op MobileMarketing.nl
De jury van de Hans du Chatinier prijs - onder leiding van Vincent van den Berg (DDB) - beloonde Mobile 360 met de AMMA. De jury: 'Deze zeer vernieuwende en indrukwekkende analyse van Big Data brengt voor het eerst het complete mediumtype mobile in kaart. We zullen in de toekomst steeds meer deze kant op gaan: meer registreren, minder vragen stellen. Passive in plaats van active measurement. Het onderzoek biedt fundamentele, niet eerder beschikbare inzichten die concreet toepasbaar zijn voor de markt.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMobile 360 is een grootscheeps onderzoek onder smartphone gebruikers dat een ‘360 graden kijk’ op het mobile consumentengedrag biedt. Bij 1.000 smartphonegebruikers en 200 tabletgebruikers heeft TNS NIPO een applicatie geïnstalleerd, die precies uitmeet hoe deze persoon zijn mobiel of tablet gebruikt. Een deel van de resultaten is exclusief toegankelijk voor opdrachtgevers. Een deel van de resultaten is ook publiek toegankelijk
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid