Overslaan en naar de inhoud gaan

TNS NIPO wint AMMA voor Mobile 360 onderzoek

Vrijdagavond mochten TNS NIPO de AMMA in ontvangst nemen in de categorie Hans du Chatinier prijs voor professionals.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

TNS NIPO won de prestigieuze prijs voor haar Mobile 360 onderzoek - 360° view on mobile consumer behaviour.
Eind december heeft dit onderzoek ook aandacht gekregen op

related partner content for mobile comes here

De jury van de Hans du Chatinier prijs - onder leiding van Vincent van den Berg (DDB) - beloonde Mobile 360 met de AMMA. De jury: 'Deze zeer vernieuwende en indrukwekkende analyse van Big Data brengt voor het eerst het complete mediumtype mobile in kaart. We zullen in de toekomst steeds meer deze kant op gaan: meer registreren, minder vragen stellen. Passive in plaats van active measurement. Het onderzoek biedt fundamentele, niet eerder beschikbare inzichten die concreet toepasbaar zijn voor de markt.'

Mobile 360 is een grootscheeps onderzoek onder smartphone gebruikers dat een ‘360 graden kijk’ op het mobile consumentengedrag biedt. Bij 1.000 smartphonegebruikers en 200 tabletgebruikers heeft TNS NIPO een applicatie geïnstalleerd, die precies uitmeet hoe deze persoon zijn mobiel of tablet gebruikt. Een deel van de resultaten is exclusief toegankelijk voor opdrachtgevers. Een deel van de resultaten is ook

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in