Overslaan en naar de inhoud gaan

Regionaal openbaar vervoer kiest voor Keijzer Communicatie

Provincie Gelderland, Overijssel, Flevoland, de Stadsregio Arnhem Nijmegen, gemeente Lelystad en hun drie vervoerders -Connexxion, Arriva…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De campagne wordt een verdieping van de eerder ingezette koepelcampagne 'Ervaar het OV'.

related partner content for mobile comes here

Het OV-projectteam van Keijzer Communicatie zal de opdracht de komende jaren op meerdere manieren invullen. Een tipje van de sluier van het concept: 'de campagne zet vooral in op beleving en gevoel', aldus Projectleider 'Ervaar het OV' Frans Colthoff. Vandaar dat Keijzer Communicatie ook een communicatiecampagne voor de internet organisatie maakt omdat het 'essentieel is dat ook de medewerkers in het OV, bij de provincies, de stadsregio en de gemeente de campagne kennen en mede uitdragen'. Ook bestemmingen zoals pretparken en evenementen worden in de plannen betrokken, bijvoorbeeld met kortingsacties.

Online communicatie

Online communicatie komt centraal te staan in de campagne. Directeur Arjan Keijzer: 'Online communicatie en sociale mediamarketing vormen een rode draad in de aanpak. Het gebruik van internet en sociale media, ook mobiel, is in Nederland bijzonder hoog, de penetratie onder 50+'ers groeit explosief; Facebook en Twitter zijn steeds vertrouwder. Dat biedt kansen voor gerichte, snelle en effectieve communicatie. Tevens is een voordeel van online dat we het effect van de campagne kunnen monitoren, we kunnen zo data verzamelen voor verdere acties en bijsturing.'

De eerste uitingen van de nieuwe campagne voor het openbaar vervoer in Oost Nederland verschijnen dit najaar (2013).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in