Overslaan en naar de inhoud gaan

Dela en Hi winnaars San-Accenten

Tijdens de jaarlijkse uitreiking van de San Accenten is Dela uitgeroepen tot Adverteerder van het jaar. Hi won de Consistent prijs,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dela won de prijs voor de ‘Voor elkaar’-campagne (bureau Ogilvy), waarin Nederlanders crossmediaal werden opgeroepen om mooie woorden te delen met hun geliefden. De jury was unaniem hierover.

related partner content for mobile comes here

In het geval van de Consistent Award had de jury maar liefst drie stemrondes nodig om tot een oordeel te komen. Uiteindelijk won Hi, vanwege zijn bewust ‘inconsistente consistente koers’: het jongerenmerk gaat al tien jaar exact waar de jongerendoelgroep gaat, ook al betekent dat dat je soms keuzes moet maken die minder goed kunnen uitpakken voor de business.

Etcetera mag zich Bureau van het Jaar noemen, en versloeg daarmee DDB & Tribal Amsterdam en Achtung!

In totaal werden 33 accenten uitgereikt. De meeste in de categorie Fast Moving (5), gevolgd door Dienstverlening (4) en Non-Profit (4). Unilever won 3 accenten, Dela, Hi en Volkswagen wonnen er 2, net als PepsiCo.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in