Dela en Hi winnaars San-Accenten
Dela won de prijs voor de ‘Voor elkaar’-campagne (bureau Ogilvy), waarin Nederlanders crossmediaal werden opgeroepen om mooie woorden te delen met hun geliefden. De jury was unaniem hierover.
In het geval van de Consistent Award had de jury maar liefst drie stemrondes nodig om tot een oordeel te komen. Uiteindelijk won Hi, vanwege zijn bewust ‘inconsistente consistente koers’: het jongerenmerk gaat al tien jaar exact waar de jongerendoelgroep gaat, ook al betekent dat dat je soms keuzes moet maken die minder goed kunnen uitpakken voor de business.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaEtcetera mag zich Bureau van het Jaar noemen, en versloeg daarmee DDB & Tribal Amsterdam en Achtung!
In totaal werden 33 accenten uitgereikt. De meeste in de categorie Fast Moving (5), gevolgd door Dienstverlening (4) en Non-Profit (4). Unilever won 3 accenten, Dela, Hi en Volkswagen wonnen er 2, net als PepsiCo.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid