(Enquete) Is data een kritische succesfactor?
Het bespaart kosten en levert daarnaast meer omzet op. Desondanks heeft eerder onderzoek in 2011 aangetoond dat zeker 50 procent van het Nederlands bedrijfsleven geen duidelijke strategie heeft op het gebied van datamanagement en slechts 34 procent zich überhaupt focust op de kwaliteit van data.
Maar hoe staan de zaken ervoor anno 2013? De DDMA commissie Klantdata & Dialoog brengt het middels deze DM Barometer in kaart en zichtbaar voor de gehele branche.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisWilt u tien minuten van uw tijd beschikbaar stellen en deelnemen aan dit onderzoek? Als dank ontvangt u een onmisbaar rapport over datamanagement in uw mailbox. Een must have voor iedere marketeer die zijn strategie wil optimaliseren.
De antwoorden worden anoniem verwerkt en uitsluitend voor dit onderzoek gebruikt. Doe mee!
DM Barometer
De DM Barometer is een onderzoek van DDMA, NIMA, OMG/Mailmedia en Tijdschrift voor Marketing naar de bestedingen en trends in de dialoogmarketing. Op www.dm-barometer.nl worden alle rapporten van de DM Barometer getoond van 2005-2012. Respondenten van de DM Barometer ontvangen het volledige onderzoeksrapport gratis per e-mail.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid