Overslaan en naar de inhoud gaan

(Enquete) Is data een kritische succesfactor?

Het ‘managen van data’ wordt steeds meer een onderscheidende factor voor bedrijven.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het bespaart kosten en levert daarnaast meer omzet op. Desondanks heeft eerder onderzoek in 2011 aangetoond dat zeker 50 procent van het Nederlands bedrijfsleven geen duidelijke strategie heeft op het gebied van datamanagement en slechts 34 procent zich überhaupt focust op de kwaliteit van data.

related partner content for mobile comes here

Maar hoe staan de zaken ervoor anno 2013? De DDMA commissie Klantdata & Dialoog brengt het middels deze DM Barometer in kaart en zichtbaar voor de gehele branche.

Wilt u tien minuten van uw tijd beschikbaar stellen en ? Als dank ontvangt u een onmisbaar rapport over datamanagement in uw mailbox. Een must have voor iedere marketeer die zijn strategie wil optimaliseren.

De antwoorden worden anoniem verwerkt en uitsluitend voor dit onderzoek gebruikt.

DM Barometer
De DM Barometer is een onderzoek van DDMA, NIMA, OMG/Mailmedia en Tijdschrift voor Marketing naar de bestedingen en trends in de dialoogmarketing. Op worden alle rapporten van de DM Barometer getoond van 2005-2012. Respondenten van de DM Barometer ontvangen het volledige onderzoeksrapport gratis per e-mail.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in