Overslaan en naar de inhoud gaan

NOM verlengt contract met Intomart GfK

Het nieuwe contract voor de meting van het bereik van dagbladen en tijdschriften heeft een looptijd tot eind 2015.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op woensdag 15 mei 2013 heeft NOM het contract met Intomart GfK voor de meting van het bereik van dagbladen en tijdschriften verlengd. Het nieuwe contract heeft een looptijd van 2013-2015.

related partner content for mobile comes here

Bij de uitwerking van het contract zijn afspraken gemaakt over een aantal nieuwe projecten die het onderzoek actualiseren en nog beter afstemmen op de wensen van de markt. Daaronder valt onder meer het project Opportunity To See Advertising (OTSA): het voorspellen van reclamebereik voor dagbladen en tijdschriften. Daarnaast wordt in het nieuwe onderzoek het digitaal lezen van dagbladen en tijdschriften verder uitgediept.

De basis van het onderzoek blijft verder onveranderd. Sinds 2006 worden onderzoeken van NOM (NOM Print Monitor en NOM Print & Doelgroep Monitor) uitgevoerd door Intomart GfK.

Irena Petric, directeur NOM: 'NOM is druk bezig met het doorvoeren van vernieuwingen in het onderzoek om er zo voor te zorgen ook in de toekomst zo goed mogelijk in te spelen op de veranderende markt. Hierbij is Intomart GfK een betrouwbare partner.'

Paul van Niekerk, algemeen directeur Intomart GfK: 'Wij zijn zeer blij met het vertrouwen van NOM in onze diensten. De stabiliteit van onze service enerzijds en onze wil om te innoveren anderzijds, sluiten precies aan bij de wensen van NOM.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in