NOM verlengt contract met Intomart GfK
Op woensdag 15 mei 2013 heeft NOM het contract met Intomart GfK voor de meting van het bereik van dagbladen en tijdschriften verlengd. Het nieuwe contract heeft een looptijd van 2013-2015.
Bij de uitwerking van het contract zijn afspraken gemaakt over een aantal nieuwe projecten die het onderzoek actualiseren en nog beter afstemmen op de wensen van de markt. Daaronder valt onder meer het project Opportunity To See Advertising (OTSA): het voorspellen van reclamebereik voor dagbladen en tijdschriften. Daarnaast wordt in het nieuwe onderzoek het digitaal lezen van dagbladen en tijdschriften verder uitgediept.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaDe basis van het onderzoek blijft verder onveranderd. Sinds 2006 worden onderzoeken van NOM (NOM Print Monitor en NOM Print & Doelgroep Monitor) uitgevoerd door Intomart GfK.
Irena Petric, directeur NOM: 'NOM is druk bezig met het doorvoeren van vernieuwingen in het onderzoek om er zo voor te zorgen ook in de toekomst zo goed mogelijk in te spelen op de veranderende markt. Hierbij is Intomart GfK een betrouwbare partner.'
Paul van Niekerk, algemeen directeur Intomart GfK: 'Wij zijn zeer blij met het vertrouwen van NOM in onze diensten. De stabiliteit van onze service enerzijds en onze wil om te innoveren anderzijds, sluiten precies aan bij de wensen van NOM.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid