Overslaan en naar de inhoud gaan

90 jaar LiGA

Tussendoortjes-merk LiGA bestaat negentig jaar. Ze introduceren nu de ‘FruitCrisp’. Interim marketing project manager LiGA, Arthur…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In 1923 werd LiGA gelanceerd als kindervoeding. Destijds een innovatief product met vele voedingstoffen, 'samengesteld volgens de laatste inzichten van de voedingsleer'. In 2013 houdt LiGa nog steeds vast aan deze roots. Alle producten worden naar eigen zeggen ontwikkeld met een focus op verantwoorde voeding. Meest recente product is het ‘verantwoorde tussendoortje’ FruitCrisp. Eén LiGA FruitCrisp (12,3g) bevat 48 kilocaloriën, 3 gram suikers en 1.1 gram vet.

related partner content for mobile comes here

Hoe gezond is deze Fruitcrisp? Interim marketing project manager LiGA Arthur Kuiters: ‘Veel consumenten vinden het belangrijk dat tussendoortjes niet alleen lekker, maar ook verantwoord zijn. In de tussendoortjes van LiGA vind je dus de juiste voedingsstoffen, zoals vezels. En FruitCrisp bevat ook minder suiker dan vergelijkbare fruitbiscuits en ook minstens 21% fruitequivalent.’

Er tegenaan met LiGA

Arthur Kuiters vertelt: ‘LiGA vindt het belangrijk dat mensen een verantwoorde levensstijl hebben en de juiste balans vinden tussen ontspanning en beweging. De sponsoring van Team LiGA, ons schaatsteam, komt hier ook uit voort. Met LiGA helpen we mensen er tegenaan te gaan, op zowel lichamelijk als fysiek niveau. Onder andere op Facebook voeren we de campagne met de “LiGA Er Tegenaan Service”. Hiermee stimuleren we mensen hun persoonlijke doelen te bereiken. Het gaat om het tonen van karakter en doorzettingsvermogen bij het bereiken van je doelen, en daar helpt LiGA graag op een verantwoorde manier een handje bij, online en met onze producten.’

Er komen steeds meer tussendoortjes op de markt. Hoe wordt FruitCrisp gevonden in het schap? Arthur: ‘LiGA heeft vanuit de nieuwe positionering ook een nieuwe visuele merkidentiteit en verpakkingsdesign geïntroduceerd. De verpakkingen zijn met het paarse en groene uiterlijk zeer kleurrijk, het fruit spat er vanaf.’

Uit consumenten insights bleek verder dat er behoefte was aan een knapperig tussendoortje met een zachte binnenkant, dit heeft LiGA nu gepatenteerd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in