(Campagne) ING: ‘Oranje is ergens naar toeleven’
In de nieuwe campagne ‘Oranje is ergens naar toeleven’ richt ING zich op het sparen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De bank wil dat ‘Nederlanders meer plezier beleven aan sparen door het makkelijker en leuker te maken, voor de grote en kleine portemonnee’. In de maanden mei en juni heeft ING een spaaractie.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Iedereen heeft zo zijn eigen spaardoelen, meent de bank. In de nieuwe tv-commercial gaat het om het overbrengen van de emotie rondom iets kopen waarvoor je hebt gespaard en worden verschillende situaties in beeld gebracht. Singer-songwriter Tim Knol vertolkt voor deze commercial het nummer ‘Mens durf te leven’ van Ramses Shaffy.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe campagne verschijnt de komende tijd op tv, radio en online.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid