Overslaan en naar de inhoud gaan

Rietbergen managing director Emakina

Geert Rietbergen (47) is vanaf 1 mei 2013 de nieuwe managing director van Emakina in Nederland. Emakina is een Europese groep van digitale…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

.moet een belangrijke speler worden in de Nederlandse marketing- en communicatiemarkt en met de aanstelling van Rietbergen wil men deze ambitie verwezenlijken.

related partner content for mobile comes here

Rietbergen wordt ook aandeelhouder. In 2003 was hij al gedelegeerd bestuurder van The Reference, een bedrijf uit de Emakina-groep. Hij richtte toen het huidige Emakina.NL op, onder de naam Suntzu. In 2007 ging Suntzu samen met Emakina Groep en werd het omgedoopt tot Emakina.NL.

Rietbergen werkt al ruim 25 jaar in marketing en communicatie. Hij zette onder meer ReclamePuntNl op en is (mede-)eigenaar/investeerder in diverse internetondernemingen, zoals Justproud en Efactor.

'Dit voelt als thuiskomen', zegt Rietbergen. 'We zijn als maatschappij snel aan het veranderen en digitale communicatie kan hierbij een grote toegevoegde waarde leveren. Emakina zit midden in deze evolutie. Het is dan ook een mooi merk om verder op de kaart te zetten in Nederland.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in