(Campagne) Hijack Doritos op Facebook


De hijackers zijn jongeren tussen de 16 en 24 jaar die volgens Doritos ‘awesome experiences’ beleven, en content posten ‘what awesome feels like’, om zo het chipsmerk van Nederland onder de aandacht te brengen.
De eerste hijacker is DJ-talent Jan van der Lugt. Hij neemt de pagina over in mei. Van der Lugt wordt het jonge DJ talent van 2013 genoemd. Hij draait onder andere bij clubs als Studio 80, Paradigm & AIR.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSTessa van Breugel, brandmanager Doritos: ‘Onze Facebookpage draait om onze fans. Doritos Nederland geeft een podium aan de doelgroep. Een platform, in plaats van een plek om branded content te pushen’.
Creatie is in handen van Fitzroy.
PepsiCo en Fitzroy Amsterdam hopen dat deze nieuwe manier van content-creatie vanuit de doelgroep jongeren op een eigen ‘awesome’ manier bereikt. Marnix Tiggeloven van Fitzroy: 'Het is spannend om je Facebookpage uit handen te geven, maar ook dé manier om echt leuke en relevante content te maken voor deze doelgroep die weet: 'Your best memories come from bad ideas'.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid