Overslaan en naar de inhoud gaan

Thed Lenssen met markt reclamespots

Creatief talent over de hele wereld stuurt willekeurige reclamespotjes in, en midden- en kleinbedrijf komt daarvoor winkelen. Dat is het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Creatief talent over de hele wereld stuurt willekeurige reclamespotjes in, en midden- en kleinbedrijf komt daarvoor winkelen.
Dat is het idee achter dat vandaag in Cannes door reclameproducent Thed Lenssen wordt gelanceerd.

related partner content for mobile comes here

Lenssen (1941) wil nog een keer een huzarenstukje uithalen en heeft daarvoor als compagnon John Mezzina gekozen, voormalig creatief directeur van reclamebureau Young & Rubican en medeoprichter van reclamebureau .

Lenssen is bekend van ondermeer de bedrijven en en op hetzelfde adres als van deze bedrijven, Valeriusstraat 117 in Amsterdam-Zuid, is vooralsnog Spotzer.com gevestigd.

Voor Planet Multimedia had ik gisteravond een (Windows Media, 4 minuten), tijdens zijn bezoek aan het .

Lenssen ziet zijn concept als een soort van 'eBay voor reclamefilms'. Hij neemt een prijs vanaf 500 euro waardoor midden- en kleinbedrijf kan aanhaken.

De kosten kunnen laag blijven door spots voor regionale markten vele malen te verkopen aan verschillende afnemers.

De lol ziet Lenssen zelf vooral in het verzamelen van creatieve uitingen vanuit de hele wereld. Dat hij reclame-en mediabureaus passeert is een leuke bijzaak.

Mooi initiatief van deze man die alles op zijn terrein al bereikt leek te hebben, maar nog een keer wil vlammen? Of niet?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in