Thed Lenssen met markt reclamespots


Creatief talent over de hele wereld stuurt willekeurige reclamespotjes in, en midden- en kleinbedrijf komt daarvoor winkelen.
Dat is het idee achter Spotzer.com dat vandaag in Cannes door reclameproducent Thed Lenssen wordt gelanceerd.
Lenssen (1941) wil nog een keer een huzarenstukje uithalen en heeft daarvoor als compagnon John Mezzina gekozen, voormalig creatief directeur van reclamebureau Young & Rubican en medeoprichter van reclamebureau Mezzina/Brown.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSLenssen is bekend van ondermeer de bedrijven D-Films en Snoep Films en op hetzelfde adres als van deze bedrijven, Valeriusstraat 117 in Amsterdam-Zuid, is vooralsnog Spotzer.com gevestigd.
Voor Planet Multimedia had ik gisteravond een telefonisch interview met Thed Lenssen (Windows Media, 4 minuten), tijdens zijn bezoek aan het Cannes Lions International Advertising Festival.
Lenssen ziet zijn concept als een soort van 'eBay voor reclamefilms'. Hij neemt een prijs vanaf 500 euro waardoor midden- en kleinbedrijf kan aanhaken.
De kosten kunnen laag blijven door spots voor regionale markten vele malen te verkopen aan verschillende afnemers.
De lol ziet Lenssen zelf vooral in het verzamelen van creatieve uitingen vanuit de hele wereld. Dat hij reclame-en mediabureaus passeert is een leuke bijzaak.
Mooi initiatief van deze man die alles op zijn terrein al bereikt leek te hebben, maar nog een keer wil vlammen? Of niet?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid