Overslaan en naar de inhoud gaan

TBWAInteraction Company en TBWAe-Company bundelen krachten

TBWAInteraction Company en TBWAe-Company hebben de krachten gebundeld. De twee bedrijven, die al nauw samenwerkten, gaan verder als…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Door de samenvoeging ontstaat een full-service interactief communicatiebureau dat geïntegreerde diensten aanbiedt op het gebied van multichannel communicatie, webdesign, campagne management, CRM en e-marketing. Volgens Sander Claus, Managing Director van het nieuwe TBWAInteraction Company, komen de twee bedrijven tegemoet aan de behoefte van organisaties om hun investeringen in interactieve marketingprogramma’s beter te laten renderen. ‘TBWAe-Company brengt creatieve expertise in. De kracht van TBWAInteraction Company ligt juist in het vergroten van de effectiviteit van multichannel- en online communicatieprogramma’s.’

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in