Overslaan en naar de inhoud gaan

Optimisme over interactieve marketing

Het negatieve sentiment in het interactieve marketingsegment ten spijt meldt Bookmark, een bureau voor interactive marketing uit Naarden,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

‘Ook wij hebben het niet makkelijk gehad, maar tegen de stroom in hebben we toch een positief resultaat weten neer te zetten. We merken in de wijze waarop we gezien worden door onze klanten een belangrijke verschuiving. Waar we voorheen vooral projectmatig te werk gingen, beginnen partijen interactive marketing een structurele plaats toe te kennen binnen hun marketingmix.’

related partner content for mobile comes here

Klanten van Bookmark zijn Brabantia, Citroën, Delta Lloyd, Philips, Staatloterij, Unilever en Videoland.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in