Overslaan en naar de inhoud gaan

Opdrachtgevers van gespecialiseerde dm-bureaus tevreden

Gespecialiseerde dm-bureaus staan in hoog aanzien bij hun opdrachtgevers.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Van de ondervraagde bedrijven in een anoniem onderzoek naar het imago van dm-bureaus en de selectiecriteria voor opdrachtgevers van zo’n bureau door Target Interactive, blijkt dat 68 procent dm toepast. Daarvan gebruikt 35 procent een gespecialiseerd bureau. In de top vijf van spontaan genoemde bureaus staan respectievelijk Direct Company, Ogilvy, RappCollins, KHY en Target zelf. Van de opdrachtgevers die werken met een gespecialiseerd bureau zou 90 procent het eigen bureau aan anderen geven. Uit het onderzoek blijkt verder dat 36 procent van de opdrachtgevershun bureau van anderen krijgt aanbevolen. Daarnaast vindt selectie plaats via vakbladen, via het hoofdkantoor of via een bestaand bureau.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in