Opdrachtgevers van gespecialiseerde dm-bureaus tevreden
Gespecialiseerde dm-bureaus staan in hoog aanzien bij hun opdrachtgevers.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Van de ondervraagde bedrijven in een anoniem onderzoek naar het imago van dm-bureaus en de selectiecriteria voor opdrachtgevers van zo’n bureau door Target Interactive, blijkt dat 68 procent dm toepast. Daarvan gebruikt 35 procent een gespecialiseerd bureau. In de top vijf van spontaan genoemde bureaus staan respectievelijk Direct Company, Ogilvy, RappCollins, KHY en Target zelf. Van de opdrachtgevers die werken met een gespecialiseerd bureau zou 90 procent het eigen bureau aan anderen geven. Uit het onderzoek blijkt verder dat 36 procent van de opdrachtgevershun bureau van anderen krijgt aanbevolen. Daarnaast vindt selectie plaats via vakbladen, via het hoofdkantoor of via een bestaand bureau.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid