Overslaan en naar de inhoud gaan

Eigen strategie bedrijven

Bedrijven laten hun communicatiestrategie niet meer alleen bepalen door reclame- en mediabureaus, maar zijn zelf nauwer betrokken bij de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Deze veranderde benadering heeft er bij bijvoorbeeld Unilever toe geleid dat uitgaven aan communicatie niet langer als kosten worden gezien, maar als investering. De multinational wil deze uitgaven dan ook afrekenen op het effect dat ze hebben, zegt Harry Dekker, communication channel director bij Unilever, in Intermediair. Het begrip `media` wordt hierbij niet meer gehanteerd, omdat ook een evenement een heel belangrijk kanaal kan zijn om met de consument in contact te komen.

related partner content for mobile comes here

(Bron: Communicatiecoach/Intermediair via Profnews)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in