Pieper benoemt nieuwe directie Icon/Lost Boys
Rens Buchwaldt, de Nederlandse directeur van Icon Medialab, ruimt het veld als beoogd directeur. Hij wordt opgevold door Robert Pickering, voormalig ceo van het it-bedrijf Origin. Commercieel directeur wordt Theo Cordesion. Bij Compaq Computer was hij verantwoordelijk voor Professional Services in Emea (Europa, Midden-Oosten, Afrika) en later voor de monicale klanten van Compaq Global Services. Piet-Hein Houx zet zijn activiteiten voort die hij ook uitvoerde als coo bij Lost Boys voor de fusie. De huidige merken Icon en Lost Boys blijven bestaan. Daarnaast kondigt de onderneming de invoering aan van een corporate identiteit voor alle activiteiten. Icon/Lost Boys verwacht halverwege dit jaar winstgevend te zijn. Onderdeel van de plannen is het schrappen van 350 arbeidsplaatsen, zodat er nog1150 overblijven. In Duitsland worden de activiteiten geconcentreerd in Berlijn. In Engeland, Frankrijk, Zweden en Noorwegen worden vestigingen gesloten, terwijl de activiteiten in Nederland in België zullen worden samengevoegd. Ook het kantoor in Polen gaat dicht.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid