Overslaan en naar de inhoud gaan

Pieper benoemt nieuwe directie Icon/Lost Boys

Onder leiding van Roel Pieper heeft de Raad van Commissarissen van de recent gefuseerde ondernemeingen Icon Medialab en Lost Boys een bijna…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Rens Buchwaldt, de Nederlandse directeur van Icon Medialab, ruimt het veld als beoogd directeur. Hij wordt opgevold door Robert Pickering, voormalig ceo van het it-bedrijf Origin. Commercieel directeur wordt Theo Cordesion. Bij Compaq Computer was hij verantwoordelijk voor Professional Services in Emea (Europa, Midden-Oosten, Afrika) en later voor de monicale klanten van Compaq Global Services. Piet-Hein Houx zet zijn activiteiten voort die hij ook uitvoerde als coo bij Lost Boys voor de fusie. De huidige merken Icon en Lost Boys blijven bestaan. Daarnaast kondigt de onderneming de invoering aan van een corporate identiteit voor alle activiteiten. Icon/Lost Boys verwacht halverwege dit jaar winstgevend te zijn. Onderdeel van de plannen is het schrappen van 350 arbeidsplaatsen, zodat er nog1150 overblijven. In Duitsland worden de activiteiten geconcentreerd in Berlijn. In Engeland, Frankrijk, Zweden en Noorwegen worden vestigingen gesloten, terwijl de activiteiten in Nederland in België zullen worden samengevoegd. Ook het kantoor in Polen gaat dicht.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in