Overslaan en naar de inhoud gaan

TFI en Scan in merkenmanagement-tool

The Future Institute en Scan introduceren gezamenlijk The Brand Future Swot.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dit ‘nieuwe merken management tool’ verschaft organisaties in korte tijd inzicht in de mogelijke gevolgen van relevante toekomstontwikkelingen voor de merkpositionering, communicatie en design, meldt Scan.

related partner content for mobile comes here

‘Achteraf analyseren waar het mis ging is vaak eenvoudig, maar effectiever is het om vooraf te bepalen welke elementen uit de merkidentiteit in de komende jaren meer aansluiten bij de tijdgeest,’ aldus de twee organisaties. ‘Zo kunnen merken beter meevaren op bredere trends en ontwikkelingen in de samenleving, en sluit het merkvermogen optimaal aan bij de drijfveren van de meest relevante doelgroep.’ Om klanten hierin te kunnen gidsen introduceren The Future Institute en Scan Management Consultants een nieuwe merken management tool, The Brand Future Swot.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in