Overslaan en naar de inhoud gaan

Dalende merken

Friesche Vlag eindigt dit jaar als nummer 1 in de Foodmagazine Merken Top 100. Dat wil zeggen: is het merk met de grootste jaaromzet in de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Onderaan de top 100 bungelende merken zijn onder meer Maître Paul (100), Croky (99) en Gouda’s Glorie (98). Croky daalde van 93 en Gouda’s Glorie van 82. Andere flinke dalers zijn: CSM (van 50 naar 73), Dreft (63 naar 80), Huggies (79 naar 87) en Kanis & Gunnink (62 naar 70). De daling van CSM is volgens Ronald Laureijsen (Information Resources, uitvoerder van het onderzoek) puur distributieverlies, omdat Superunie overschakelt op de andere leverancier, waardoor de totale suikermarkt onder druk staat. Dreft gaat vooral onderuit met het fijnwasmiddel, en de machinevaatwasproducten zijn zo goed als verleden tijd. Alleen de handafwas handhaaft zich nog. Gouda’s Glorie verloor vooral in geel/witvetten. Maître Paul komt eigenlijk nieuw binnen van 101, omdat Campina en Melkunie zijn samengegaan waardoor één merk vervalt.Grootste verrassing in positieve zin was Bacardi, die op 55 nieuw binnenkwam - uiteraard vanwege de Breezers.

related partner content for mobile comes here

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Juan Brown

This is an amazing and informative article that covers so much ground. https://freegamesonline.io

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in