Studentenwerk wint Loey Award
Rogier Thewessen van Studentenwerk ging woensdagavond naar huis met de Loey Award voor beste digitale ondernemerschap.
Rogier Thewessen (links) en Valentijn Bras.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaValentijn Bras van Scoupy ontving de Loey voor starters.
De uitreiking van de prijzen vond plaats in een speciaal voor de gelegenheid gereserveerd Rijksmuseum.
Studentenwerk heeft volgens de jury de Loey Award verdiend omdat het uitzendbureau voor studenten een revolutie in de markt heeft teweeg gebracht. Thewissen richtte in 2000 StudentenWerk op, toen hij en zijn twee compagnons zelf nog studeerden. Inmiddels is StudentenWerk een serieuze uitdager van de grote traditionele uitzenders.
De jury, bestaande uit Bernard van Oranje, Michiel Mol, Daniel Ropers, Pieter Zwart en Reinout Oerlemans (voorzitter) verkoos Studentenwerk boven de andere genomineerden, Kalo Bagijn van Brand New Day en Janneke Niessen van Improve Digital.
De Loey Awards worden sinds 2010 jaarlijks uitgereikt aan de beste online ondernemer en de beste online starter. De afgelopen maanden kon iedereen zijn favoriete online ondernemers nomineren voor de Loey Awards. Een vakjury oordeelde vervolgens over de kwaliteit van de genomineerden en koos de winnaars.
In de strijd om de Starters Award kreeg Valentijn Bras van het pas 2 jarige Scoupy de voorkeur boven de twee andere genomineerden Victor van Tol (SnappCar) en Steijn Pelle (Pelliano).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid