Overslaan en naar de inhoud gaan

Ster komt met vaste prijs waarin bureaukorting al is verwerkt

Ster-directeur Frank Volmer wil naar een sterke vereenvoudiging van de inkoopmogelijkheden vanaf 2018.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De vereenvoudiging geldt voor radio en tv. Er komen vaste prijzen voor alle adverteerders - ongeacht hoeveel er wordt ingekocht - waar ook de bemiddelingskorting van 15 procent al in is verwerkt. Daarnaast wordt het aantal inkoopdoelgroepen sterk vereenvoudigd.

Wat betekent dit voor adverteerders en mediabureaus? Volmer legt uit: ‘De vaste prijs geeft duidelijkheid: je weet vooraf precies waar je aan toe bent. Onze nieuwe inkoopmogelijkheden zorgen ervoor dat prijsonderhandelingen en jaarcontracten niet meer nodig zijn. Dit zorgt voor alle partijen voor efficiency én flexibiliteit om snel op veranderingen en actualiteit in te kunnen spelen. Omdat de prijzen vast komen te staan, kunnen onze gesprekken weer gaan over de essentie: hoe kunnen we het aanbod van Ster zo optimaal mogelijk inzetten om de campagnedoelstelling(en) te realiseren? Kortom, het wordt makkelijker en efficiënter om bij Ster in te kopen.’

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in