Interne communicatie Internationaal: Frans bureau presenteert de Burger King Mystery Burger De restaurantketen wil zoveel mogelijk van zijn burgers laten proeven, dus krijg je in Frankrijk een willekeurige burger voor twee euro.
Advertorial 24 jonge talenten ontvangen Starcom-diploma Vorige week was de uitreiking van Starcom’s interne trainings en opleidingsprogramma ‘STEP-IN’ voor jonge talenten in de media.
Premium PR Exploitant noemt verbod op ongezonde reclame in metro 'een beetje hypocriet' Amsterdam bant kinderreclame voor ongezond voedsel uit de metro.
Data & Insights ING zet het voordeel van klant zijn bij ING voorop, niet het product ING zegt een vernieuwend communicatieconcept uit te rollen, waar het vooruit helpen van klanten centraal staat.
PR Via verschillende ogen kijken naar de nieuwe wereld van de NPO Being There ontwikkelde de campagne voor video on demand platform NPO Start. Krijn van Noordwijk regisseerde de film.
Interne communicatie Internationaal: Frans bureau presenteert de Burger King Mystery Burger De restaurantketen wil zoveel mogelijk van zijn burgers laten proeven, dus krijg je in Frankrijk een willekeurige burger voor twee euro.
Advertorial 24 jonge talenten ontvangen Starcom-diploma Vorige week was de uitreiking van Starcom’s interne trainings en opleidingsprogramma ‘STEP-IN’ voor jonge talenten in de media.
Premium PR Exploitant noemt verbod op ongezonde reclame in metro 'een beetje hypocriet' Amsterdam bant kinderreclame voor ongezond voedsel uit de metro.
Data & Insights ING zet het voordeel van klant zijn bij ING voorop, niet het product ING zegt een vernieuwend communicatieconcept uit te rollen, waar het vooruit helpen van klanten centraal staat.
PR Via verschillende ogen kijken naar de nieuwe wereld van de NPO Being There ontwikkelde de campagne voor video on demand platform NPO Start. Krijn van Noordwijk regisseerde de film.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid