Overslaan en naar de inhoud gaan

Tim Geenen, Dorkas Koenen en Bas Korsten 'ministers' Algemene Mediabeschouwingen MWG

MWG houdt volgende week op de derde dinsdag in september voor de veertiende keer de Algemene Mediabeschouwingen.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

MWG heeft drie ministers aangewezen die een stelling verdedigen.
Tim Geenen (Faktor), minister van privacy en data: 'Publishers verliezen de macht over data, de macht verschuift naar de consument’ 
Dorkas Koenen (Rabobank): 'Één bureau voor één account is niet meer van deze tijd, coalities hebben de toekomst'
Bas Korsten (J. Walter Thompson Amsterdam): 'Creatie hoort niet thuis bij een mediabureau, het is het domein van creatieve bureaus'

related partner content for mobile comes here

En wat vindt deze oppositie op 19 september van hun stellingen? 
Dave Kroon (Directeur SBS Media Solutions SBS Broadcasting)
Eline Deijs (Director Marketing and Digital RAI Amsterdam)
Erik Kroeze (Senior Woordvoerder Nederlandse Spoorwegen)
Jeroen Verkroost (Managing Director Digital Omnicom Media Group)
Sam Bremer (Corporate Sales TMG)
Wouter van der Pauw (Head of Creative & Managing Partner @ Brand New Telly Industries) 

De Algemene Mediabeschouwingen zijn op 19 september vanaf 15:30 uur in Pakhuis de Zwijger.

Meer informatie hier.
 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in