Sportmarketingbureau ISL ontevreden over ATP Tour
Sportmarketingbureau ISL is teleurgesteld over de verdiensten uit de ATP Tour (tennis). Volgens ISL lopen de verliezen rond de…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De partijen sloten twee jaar geleden een contract voor tien jaar af met de waarde van ruim 2,5 miljard gulden. Daarmee verwierf het marketingbureau de rechten van onder meer de Masters Series. “We zijn teleurgesteld in de vooruitgang op commercieel gebied. ISL ging uit van een moeizame start, maar de verliezen lopen hoger op dan verwacht”, verklaarde Roland Haefeli van ISL. “We bezinnen ons nu over het totale sportpakket.” ATP Tour en ISL zijn nu in overleg over de consequenties. ISL had ook de rechten van het EURO 2000 en is onder meer de partner van de FIFA bij het WK voetbal.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid