Publieke omroep op 38 procent, commerciëlen op 45 procent
De publieke tv-zenders behaalden in week 3 gezamenlijk een marktaandeel van 38 procent, 2 meer dan in de week daarvoor.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De commerciële omroepen waren gezamenlijk goed voor een marktaandeel van 45 procent. Vorige week hadden de commerciële zenders samen 48 procent. HMG had in week 3 met zijn drie zenders meer dan de helft van het commerciële aandeel: 28 procent. RTL4 had 17 procent, RTL5 4 en Veronica 7 procent. SBS6 scoorde 10 procent, Net5 5 en Fox8 2. Wederom was het NOS Journaal van 20.00 uur op zondag het best bekeken programma. Dit keer waren er 2,74 miljoen kijkers, gevolgd door Spoorloos (KRO) met 2,6 miljoen kijkers en de RTL4-programma’s André van Duin (2,29 miljoen) en GTST (1,89 miljoen).
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid