Sky Radio grootste groeier CLO


Radio 538 blijft marktleider met een marktaandeel van 11,7 pct (was 12,0). ORN komt dichterbij met een marktaandeel van 11,4 (was 11,0). 3FM daalde van 10,0 naar 9,6 en Radio 2 daalde van 9,5 naar 9,0. Radio 1 ging 0,1 procent omhoog naar 8,2. Q-music daalde van 6,9 naar 6,4 en Radio Veronica steeg van 5,1 naar 5,4. E Power Radio daalde van 4,9 naar 4,8 pct. 100%NL moest ook terug in marktaandeel van 4,5 naar 4,3 pct.
Overige zenders: SlamFM 2,7 (+0,1) Radio 5 2,6 (-0,2), Radio 10 Gold 2,5 (-), Slam FM 2,5 (-),Radio 4 1,9 (-), Classic FM 1,8 (+0,1), Arrow Classic Rock 1,0 (-), BNR nieuwsradio 0,7 (-), Kink FM 0,6 (+0,1), Arrow Jazz FM 0,4 (-), Radio 6 soul en jazz 0,3 (-).
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe rapportage is gebaseerd op een landelijke representatieve steekproef van 9.614 respondenten. De gemiddelde luistertijd bedraagt in deze periode 3 uur en 0 minuten, dat is 9 minuten minder dan in de vorige periode.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid