Overslaan en naar de inhoud gaan

Sky Radio grootste groeier CLO

Sky Radio was in de periode juni-juli 2011 de grootste groeier in marktaandeel in het CLO van Intomart GfK. De zender ging van 8,0 naar 8,5…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Radio 538 blijft marktleider met een marktaandeel van 11,7 pct (was 12,0). ORN komt dichterbij met een marktaandeel van 11,4 (was 11,0). 3FM daalde van 10,0 naar 9,6 en Radio 2 daalde van 9,5 naar 9,0. Radio 1 ging 0,1 procent omhoog naar 8,2. Q-music daalde van 6,9 naar 6,4 en Radio Veronica steeg van 5,1 naar 5,4. E Power Radio daalde van 4,9 naar 4,8 pct. 100%NL moest ook terug in marktaandeel van 4,5 naar 4,3 pct.

related partner content for mobile comes here

Overige zenders: SlamFM 2,7 (+0,1) Radio 5 2,6 (-0,2), Radio 10 Gold 2,5 (-), Slam FM 2,5 (-),Radio 4 1,9 (-), Classic FM 1,8 (+0,1), Arrow Classic Rock 1,0 (-), BNR nieuwsradio 0,7 (-), Kink FM 0,6 (+0,1), Arrow Jazz FM 0,4 (-), Radio 6 soul en jazz 0,3 (-).

De rapportage is gebaseerd op een landelijke representatieve steekproef van 9.614 respondenten. De gemiddelde luistertijd bedraagt in deze periode 3 uur en 0 minuten, dat is 9 minuten minder dan in de vorige periode.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in