Overslaan en naar de inhoud gaan

Shell innoveert met MyOrder en maakt mobiel bestellen en betalen mogelijk

Vanaf vandaag kunnen automobilisten in heel Nederland via hun smartphone verse broodjes en koffie bestellen en betalen bij deli2go.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Shell voegt met MyOrder een gloednieuwe innovatie toe aan haar servicestations. De app biedt een oplossing voor één van de grootste ergernissen van Nederlanders, wachten in de rij (93%) en wachten om te betalen (41%). Uit het Shell deli2go wachttijden onderzoek* blijkt dat maar liefst 61% van smartphonebezitters graag gebruikmaakt van een gratis app als MyOrder als wachttijden hiermee tot het verleden behoren. Voor Shell een goede reden om in de maand juni MyOrder bij alle tankstations met een deli2go bakkerij te introduceren

related partner content for mobile comes here

[PERSBERICHT]

Het afgelopen jaar heeft Shell verschillende service innovaties doorgevoerd om de klantbeleving die bij Shell centraal staat verder te optimaliseren. MyOrder is de volgende logische stap en biedt een sterk platform voor Shell om mee te gaan met de snelle ontwikkelingen op het gebied van mobiel. Veel automobilisten die een stop maken bij Shell hebben geen tijd om in de rij te staan als zij moeten afrekenen. Via MyOrder kan een automobilist tijdens het plaatsen van de bestelling bij deli2go aangeven op welk tijdstip hij of zij het vers belegde broodje, smoothie of koffie komt ophalen. Deze wordt dan door de medewerkers vers bereid en kan bij het afhaalpunt in de bakkerij direct door de klant worden meegenomen.

“Niemand verliest graag kostbare tijd met wachten. Wij bieden automobilisten die veel onderweg zijn daarom een oplossing, zodat zij niet meer in de rij hoeven staan tijdens de lunch of elk ander tijdstip waarop zij een vers broodje willen eten of een kop koffie willen drinken. De succesvolle pilot van MyOrder op Shell station Hellevliet vorig jaar september heeft laten zien dat de vraag hiernaar groot is. Door MyOrder landelijk uit te rollen, bieden we alle Nederlanders nu de mogelijkheid om met hun smartphone op afstand te bestellen en te betalen”, aldus Rob ten Hove, Shell Manager Food to Go.

Telefoon populair tijdens wachtenNederlanders houden niet van wachten om af te rekenen. 43% switcht vaak naar een korter ogende rij en meer dan de helft van de mensen gaat uit verveling met hun telefoon spelen. Oplossingen om wachtrijen te verkorten zijn dan ook meer dan welkom. Maar liefst 61% van de smartphone bezitters geeft aan graag gebruik te maken van een gratis app als MyOrder.Onder mensen tot 40 jaar is dit zelfs 85%.

“De samenwerking tussen Shell en MyOrder onderstreept de groeiende populariteit in mobiel betalen. Wij bieden niet alleen een innovatieve oplossing om wachtrijen te verkorten, maar nemen Shell ook het bestel- en betaalproces uit handen, zodat zij efficiënter kan opereren, kosten kan besparen en snellere service kan verlenen. Wij kunnen hetzelfde voor andere retailers betekenen”, aldus Thomas Brinkman, oprichter en commercieel directeur MyOrder.

Eerste retailer in NederlandShell is de eerste landelijke retailer in Nederland die een samenwerking aangaat met MyOrder. In de horeca, bij bioscopen en betaald parkeren is MyOrder al enige tijd succesvol in gebruik als bestel- en betaalapp. MyOrder is een initiatief van Rabobank, maar de app kan worden gekoppeld aan alle Nederlandse bankrekeningen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in