Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe medewerkers bij Winkelman Van Hessen

Dit voorjaar is communicatieadviesbureau Winkelman Van Hessen (WvH) uitgebreid met drie nieuwe adviseurs. Communicatieadviseurs Hanneke…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hanneke Mijnster (32) zal zich voornamelijk toeleggen op corporate PR-trajecten binnen Winkelman Van Hessen. De afgelopen vier jaar was Hanneke communicatieadviseur bij Op Stoom, waar zij verantwoordelijk was voor de corporate communicatie, met in het bijzonder een naamswijziging en de positionering van nieuwe producten. Daarnaast was zij actief op het gebied van PR, arbeidsmarktcommunicatie en interne communicatie.

related partner content for mobile comes here

Sharon McIntosh (33) is ruim zes jaar werkzaam als communicatieadviseur en heeft de afgelopen vijf jaar ervaring opgedaan in de gezondheidszorg bij het Maasstad Ziekenhuis. Daar richtte zij zich op de positionering en introductie van verschillende zorg- en behandelconcepten, in- en externe communicatie rondom nieuwbouwprojecten.

Martin Klok (28) is per 1 juni in dienst getreden bij Winkelman Van Hessen en zal zich vooral richten op communicatietrajecten voor merken in diverse segmenten. De afgelopen vijf jaar was hij consultant bij Linden & Barbosa en daar werkzaam voor klanten als AkzoNobel, Mars Nederland, PARSHIP, PostNL en Sony PlayStation.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in