Overslaan en naar de inhoud gaan

Schröder en Muller gaan met Simia de gezondheidszorg openbreken

Precies een jaar geleden schreef ik over de plannen van Marc Schröder en Michiel Muller om na het aanvallen van Shell met Tango en het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Precies een jaar geleden over de plannen van Marc Schröder en Michiel Muller om na het aanvallen van Shell met Tango en het opschrikken van ANWB met Route Mobiel voor de derde keer toe te slaan.

related partner content for mobile comes here

Over hun volgende project wilde Schröder destijds niets loslaten, aangezien het verrassingseffect van Tango en RouteMobiel hem goed waren bevallen. Wel gaf hij aan dat hij weer een gat in de markt had weten te vinden. De enige aanwijzingen die hij gaf: "We hebben twee innovatieve ideeën voor een bestaande Nederlandse markt, waar grote inefficiënties in zitten." Ook gaat het weer om een markt waar "grote krachten vrijkomen."

Ik vroeg de MolBloggers welke branche dit keer aan de beurt zou zijn. Er kwamen 29 reacties; automotive, postmarkt, energiemarkt, telecom, makelaardij, maar ook de thuiszorg en het (zelfbedienings)ziekenhuis passeerden de revue. En bij de laatste twee komt hun nieuwe project waarschijnlijk nog het meest in de buurt.

Marc Schröder en Michiel Muller gaan namelijk Simia beginnen, dat de gezondheidszorg gaat openbreken. En dat is ook het enige wat er op dit moment bekend is van het project. Morgenochtend tijdens Sprout zullen beide heren waarschijnlijk hun plannen presenteren.

Benieuwd wat hun verhaal is en of het ze voor de derde keer gaat lukken. Wordt vervolgd...

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in