Rotterdamse dagbladen van PCM in AMG
De redacties van de vier kranten blijven wel onafhankelijk opereren. Met de nieuwe combinatie wil de onderneming met een echt Rotterdamse mentaliteit (nuchter, recht-door-zee, actief en ondernemend) de markt benaderen, zo laat de uitgever weten.
Het portfolio van AMG omvat naast de 4 dagbladtitels en bijbehorende magazines en websites ook 26 huis-aan-huisbladen. Algemeen Dagblad en Rotterdams Dagblad zijn samen goed voor een bereik van 1.467.000 lezers. Met doorplaatsing in De Dordtenaar en Rijn en Gouwe komt het totale bereik uit op 1.675.000. Bij de huis-aan-huisbladen ontstaat een totale oplage van bijna 1 miljoen exemplaren.
Vooruitlopend op de officiële start van AMG op 1 januari 2004, wordt de nieuwe combinatie de komende maanden al in de markt gezet met een campagne. De directie van AMG wordt gevormd door Ronald de Koning en Jan Prins, de functie van Advertising Director wordt vervuld door Gordon de Boer en Arno de Jong bekleedt de positie van Marketing Director.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid