Overslaan en naar de inhoud gaan

Rotterdamse dagbladen van PCM in AMG

De Algemene Media Groep, AMG, is de nieuwe uitgeefcombinatie met het Algemeen Dagblad, Rotterdams Dagblad, De Dordtenaar en Rijn en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De redacties van de vier kranten blijven wel onafhankelijk opereren. Met de nieuwe combinatie wil de onderneming met een echt Rotterdamse mentaliteit (nuchter, recht-door-zee, actief en ondernemend) de markt benaderen, zo laat de uitgever weten.

related partner content for mobile comes here

Het portfolio van AMG omvat naast de 4 dagbladtitels en bijbehorende magazines en websites ook 26 huis-aan-huisbladen. Algemeen Dagblad en Rotterdams Dagblad zijn samen goed voor een bereik van 1.467.000 lezers. Met doorplaatsing in De Dordtenaar en Rijn en Gouwe komt het totale bereik uit op 1.675.000. Bij de huis-aan-huisbladen ontstaat een totale oplage van bijna 1 miljoen exemplaren.
Vooruitlopend op de officiële start van AMG op 1 januari 2004, wordt de nieuwe combinatie de komende maanden al in de markt gezet met een campagne. De directie van AMG wordt gevormd door Ronald de Koning en Jan Prins, de functie van Advertising Director wordt vervuld door Gordon de Boer en Arno de Jong bekleedt de positie van Marketing Director.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in