Overslaan en naar de inhoud gaan

Orange en War Child Nederland sluiten partnership

Orange en War Child Nederland zijn sinds vorige week partners. Ter gelegenheid van deze overeenkomst overhandigde David Holliday,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Orange ondersteunt War Child Nederland de komende drie jaar bij haar werk.

related partner content for mobile comes here

War Child Nederland heeft zich gespecialiseerd in psychosociale hulpverlening aan kinderen in door oorlog getroffen gebieden. De organisatie helpt ze om hun traumatische ervaringen te verwerken.'Iedereen bij Orange is begaan met de wereld om zich heen. Het merk Orange wil iets toevoegen aan iemands leven, een verschil maken', licht David Holliday toe. 'Daarom zijn wij zeer trots partner te zijn van War Child Nederland. Deze organisatie is zo gepassioneerd bezig om kinderen een betere toekomst te geven, dat je daar alleen maar een zeer diepe bewondering voor kan voelen. Hun daarbij te mogen ondersteunen beschouwen we als een eer', aldus David Holliday.

Naast een jaarlijkse structurele bijdrage aan de hulpverleningsprojecten, sponsort Orange ook het 'Friends for War Child' concert op 12 oktober aanstaande in Ahoy. Daar geeft de top van de Nederlandse muziekwereld belangeloos acte de presence. Het programma bestaat uit optredens van Van Dik Hout, Krezip, Marco Borsato, Acda & De Munnik, Bløf, Ilse DeLange, Trijntje Oosterhuis en Ivar.

'Orange streeft ernaar om de mensen meer bij de maatschappij te betrekken door middel van communicatie. Vandaar dat wij veel aandacht schenken aan social responsibility', zegt David Holliday. 'Van de medewerkers die zich hebben aangemeld als Friend van War Child Nederland, verdubbelt Orange het donatiebedrag.'

'We zijn heel blij met Orange als partner, omdat wij ons goed kunnen vinden in de missie van Orange', aldus Willemijn Verloop. 'Maatschappelijke betrokkenheid is daarbij al jarenlang een belangrijk uitgangspunt. We zijn verheugd dat War Child daar nu onderdeel van uit mag maken en we hopen danook op een langdurige en mooie samenwerking.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in