Overslaan en naar de inhoud gaan

Revolver Amsterdam verwelkomt twee Scandinavische regisseurs

Martin Aamund en Rune Milton worden sinds kort vertegenwoordigd door productiebedrijf Revolver.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Martin Aamund was in het verleden actief voor merken als Nokia, Johnny Walker en Budweiser. Zijn werk is onderscheiden op veel grote festivals, van Lions tot de Epica’s. De Deense regisseur Rune Milton werkte onder andere voor merken als Nike en Microsoft.

related partner content for mobile comes here

Raymond van der Kaaij, executive producer bij Revolver: ‘Met deze twee fantastische regisseurs ontwikkelt Revolver Amsterdam zich verder als een productiebedrijf met een internationale propositie en lokale wortels. De combinatie van Nederlands en internationaal regietalent, dat werkt over de hele breedte van advertising, branded content en onafhankelijke film, zorgt ervoor dat nog beter kan worden ingespeeld op de behoefte van bureaus en merken aan relevante, oprechte en sympathieke films en verhalen die resoneren bij een tegenwoordig meestal digitaal publiek.’

Het tekenen van Martin Aamund en Rune Milton is de eerste stap volgend op de creatief-strategische samenwerking die Revolver Amsterdam heeft gesloten met Agent Zoo, een in Denemarken gevestigd agentschap dat meer dan vijftien getalenteerde regisseurs vertegenwoordigd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in