Overslaan en naar de inhoud gaan

Pontiac zegt: Google bewijst het

GM zegt Google op Pontiac. Dit is misschien de eerste keer dat een belangrijke (en ik bedoel echt een belangrijke) marketeer search…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In een Media Post verslag: televisiereclames bevorderen vaak het internet zoekgedrag door bekendheid te geven aan de merknaam of interesse te wekken, zoals vaak aangetoond door Hitwise.

related partner content for mobile comes here

Maar deze GM reclame is belangrijk omdat het eindigt met een ongebruikelijk advies: geloof ons niet direct. Google op Pontiac en ontdek het zelf.

De advertentie eindigde niet met een URL of een telefoonnummer van een plaatselijke dealer maar met een Google screenshot waar Pontiac in de zoekbalk getypt is.

Het is een regionale advertentiecampagne en het bewijst dat Google een autoriteit/gewaardeerd gebruiksmiddel is geworden voor marketeers. Via battellemedia.com.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in