Pontiac zegt: Google bewijst het
GM zegt Google op Pontiac. Dit is misschien de eerste keer dat een belangrijke (en ik bedoel echt een belangrijke) marketeer search…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
In een Media Post verslag: televisiereclames bevorderen vaak het internet zoekgedrag door bekendheid te geven aan de merknaam of interesse te wekken, zoals vaak aangetoond door Hitwise.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Maar deze GM reclame is belangrijk omdat het eindigt met een ongebruikelijk advies: geloof ons niet direct. Google op Pontiac en ontdek het zelf.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe advertentie eindigde niet met een URL of een telefoonnummer van een plaatselijke dealer maar met een Google screenshot waar Pontiac in de zoekbalk getypt is.
Het is een regionale advertentiecampagne en het bewijst dat Google een autoriteit/gewaardeerd gebruiksmiddel is geworden voor marketeers. Via battellemedia.com.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid