Overslaan en naar de inhoud gaan

Philips Lighting wint B2B Marketing Award

Philips Lighting won donderdag 13 maart, tijdens het B2B Marketingforum, de B2B Marketing Award met zijn ledverlichtingcampagne ‘Nieuw…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de campagne gebruikt Philips het Rijksmuseum als showcase. De klant vertelt het verhaal, en wordt op deze manier ambassadeur van het merk.

related partner content for mobile comes here

Doel van de campagne was om de kwaliteit van de ledverlichtingoplossingen beter voor het voetlicht te krijgen, maar ook Philips als projectmanager neer te zetten. Van product- naar oplossingsgericht, aldus Kim van Rosmalen en Maarten Vernooy van Philips Lighting. Kosten voor de campagne: 45.000 euro.

‘De campagne was consistent, duidelijk en goed uitgelicht en kende vooraf een duidelijke voorstelling’, aldus juryvoorzitter Ment Kuiper. 

Ook het publiek van B2B Marketingforum koos voor Philips Lighting, het merk kreeg 50 procent van de stemmen.

Naast Philips waren ook Canon Nederland en DSM genomineerd. Canon was genomineerd voor een eventcampagne om de nieuwe positionering aan klanten uit te leggen, en om nieuwe doelgroepen te benaderen.

DSM Engineering Plastics ontwikkelde de app ‘Bright Stories, waarbij de salesforce wordt geholpen met ondersteunende content. De tijd die verkoop nodig heeft om een deal te sluiten, wordt zo aanmerkelijk verkort.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in