Pepsi Co: recyclen & marketing
Het bedrijf maakt hierbij gebruik van een interactief emballage-apparaat. 1.500 van deze ‘Dream Machine interactieve kiosken’ worden in 20 Amerikaanse staten geplaatst.
Deze machines doen meer dan alleen innemen van flessen en blikjes. Ze geven ook kortingen en coupons voor bijvoorbeeld Domino’s (pizza) en Marriott-hotels als je de flessen en blikjes inlevert,
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaBij het innemen van de flessen en blikjes recent de machine uit hoeveel punten ze waard zijn. Consumenten krijgen een bonnetje die ze op Greenpolis.com kunnen gebruiken. Ze kunnen ook Pepsi-producten ontvangen en gratis kaartjes voor concerten ontvangen.
Kraft, een merk van Pepsi Co, experimenteert met de meerdere mogelijkheden die zo’n interactief, touchscreen frisdranken- en snoepautomaat (Diji-Touch) biedt. Het is een machine aan het testen dat consumenten niet alleen informatie over voeding geeft, maar ook geschikt is voor interactieve advertising (banner, full-screen, video) en gerichte promotie.
(bron: MarketingVox)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid