Overslaan en naar de inhoud gaan

Pepsi Co: recyclen & marketing

Pepsi Co wil van recyclen een interactief marketingmoment maken.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het bedrijf maakt hierbij gebruik van een interactief emballage-apparaat. 1.500 van deze ‘Dream Machine interactieve kiosken’ worden in 20 Amerikaanse staten geplaatst.

related partner content for mobile comes here

Deze machines doen meer dan alleen innemen van flessen en blikjes. Ze geven ook kortingen en coupons voor bijvoorbeeld Domino’s (pizza) en Marriott-hotels als je de flessen en blikjes inlevert,

Bij het innemen van de flessen en blikjes recent de machine uit hoeveel punten ze waard zijn. Consumenten krijgen een bonnetje die ze op Greenpolis.com kunnen gebruiken. Ze kunnen ook Pepsi-producten ontvangen en gratis kaartjes voor concerten ontvangen.

Kraft, een merk van Pepsi Co, experimenteert met de meerdere mogelijkheden die zo’n interactief, touchscreen frisdranken- en snoepautomaat (Diji-Touch) biedt. Het is een machine aan het testen dat consumenten niet alleen informatie over voeding geeft, maar ook geschikt is voor interactieve advertising (banner, full-screen, video) en gerichte promotie.

(bron: )

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in