Overslaan en naar de inhoud gaan

Samenwerking ING en Disneyland Paris

ING en Disneyland Paris zijn deze week een samenwerking gestart waarbij de Magie van Disneyland spelenderwijs wordt gecombineerd met…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Kinderen gaan in een online op zoek naar de Gouden Pinniemaat, die met behulp van de Magische Toverstaf tevoorschijn kan worden getoverd. In de game gaan kinderen in de wereld van Disneyland Paris op zoek naar de Magische Toverstaf, die zij kunnen vinden door vragen te beantwoorden. Een deel van de vragen test hun kennis over geld, bijvoorbeeld: ‘Welke kleur heeft een biljet van 10 euro?’ en ‘Wat is sparen?’.

related partner content for mobile comes here

Ook zijn er 10 echte Gouden Pinniematen verspreid in Nederland, die elk een geheel verzorgd verblijf in Disneyland voor het hele gezin waard zijn. Daarnaast krijgen alle ING-klanten de mogelijkheid om extra voordelig een bezoek te brengen aan Disneyland Paris. De actie loopt tot en met 7 april 2011.

Vincent van den Boogert, directeur Marketing van ING Nederland: 'Hiermee kunnen we het fenomeen geld letterlijk in de belevingswereld van kinderen brengen. We willen kinderen bewuster maken van de waarde en werking van geld. Door met Disneyland Paris deze actie te doen, bereiken we in een klap een grote groep.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in