Samenwerking ING en Disneyland Paris


Kinderen gaan in een online game op zoek naar de Gouden Pinniemaat, die met behulp van de Magische Toverstaf tevoorschijn kan worden getoverd. In de game gaan kinderen in de wereld van Disneyland Paris op zoek naar de Magische Toverstaf, die zij kunnen vinden door vragen te beantwoorden. Een deel van de vragen test hun kennis over geld, bijvoorbeeld: ‘Welke kleur heeft een biljet van 10 euro?’ en ‘Wat is sparen?’.
Ook zijn er 10 echte Gouden Pinniematen verspreid in Nederland, die elk een geheel verzorgd verblijf in Disneyland voor het hele gezin waard zijn. Daarnaast krijgen alle ING-klanten de mogelijkheid om extra voordelig een bezoek te brengen aan Disneyland Paris. De actie loopt tot en met 7 april 2011.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVincent van den Boogert, directeur Marketing van ING Nederland: 'Hiermee kunnen we het fenomeen geld letterlijk in de belevingswereld van kinderen brengen. We willen kinderen bewuster maken van de waarde en werking van geld. Door met Disneyland Paris deze actie te doen, bereiken we in een klap een grote groep.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid