Overslaan en naar de inhoud gaan

Mathieu SVP Marketing bij Unilever

Unilever heeft Marc Mathieu benoemd als SVP Marketing, een nieuwe functie binnen het concern.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Mathieu krijgt de taak het marketingbeleid aan te passen aan de ontwikkelingen binnen . De ambitie van het concern is om enerzijds de omzet te verdubbelen en aan de andere kant zijn impact op het milieu te halveren, zoals beschreven in het Unilever Sustainable Living Plan.

related partner content for mobile comes here

Mathieu rapporteert aan marketingbaas Keith Weed. Hij begint op 1 april. Voorheen was Mathieu senior marketeer bij Coca-Cola, waar hij het ‘Coke side of life’ communicatieplatform ontwikkelde.

Het team dat Mathieu leidt, bestaat verder Paul Nevett, VP Unilever Brand, Paula Quazi, VP Future Communications, Ros Walker, VP Marketing Capability & Academy, Jorgen Bartsch, VP Marketing Services en Helena Ganczakowski, VP Agency Relations.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in