Overslaan en naar de inhoud gaan

Orange Experience in de Bijenkorf

Orange, het voormalige Dutchtone, heeft van 1 tot 13 april 2003 ruimte in de Bijenkorf gekocht. In deze periode neemt Orange deel aan de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Orange wil klanten van de Bijenkorf een speciale Orange Experience bieden. Via etalages die geheel volgens het thema ‘opnieuw nieuwsgierig’ zijn ingericht, worden klanten uitgenodigd voor de Orange Experience: een ruimte waarin de zintuigen van de bezoeker op ‘Orange-wijze’ worden geprikkeld. Tijdens de Open Huis Actie heeft Orange bovendien een aantal aanbiedingen voor Bijenkorf-klanten.

related partner content for mobile comes here

Met houten schuttingen die voor de etalages van de Bijenkorf worden geplaatst, wil Orange de interesse van voorbijgangers wekken. In deze schuttingen zitten kleine openingen waar mensen doorheen kunnen kijken. Achter elke opening is iets anders te zien en wordt verwezen naar de etage waar geïnteresseerden de Orange Experience kunnen vinden.

De samenwerking tussen Orange en de Bijenkorf past binnen de strategie van Orange om het aantal distributiekanalen uit te breiden en op diverse plaatsen in contact te komen met klanten. Dit is het eerste gezamenlijke initiatief van Orange en de Bijenkorf. Beide bedrijven zeggen nog te zoeken naar nieuwe manieren om de samenwerking in de toekomst uit te breiden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in